I lenti polarizzati è fotocromici sò dui tippi diffirenti di lenti per prutegge contr'à u soldu ultravio Ultravioleta (UV) Rays. Ma cumu sarà se pudemu micca cunghjuntà queste duie funzioni nantu à una lenti?
Cù a tecnica di fotoChromica di a spina, avà pudemu ottene stu scopu per fà stu unicu lente extrapolar. Ùn cumprenda micca solu un filtru polarizatu chì elimina u liceu è cecu, ma ancu una strata Phychromica PhyChromica chì reagisce spontaneamente cum'è a cundizione ligera. Hè una bona scelta per guidà, sportivi è l'attività di l'esterno.
D'altronde, vuleriamu evidenziate a vostra tecnica di foto cartolromica spina. A strata di fotoChromica di a superficia hè assai sensible à luci, furnisce un adattamentu assai rapidu à l'ambienti sfarenti di diverse illuminazioni. La tépule di u spin coumzza un cambiamentu rapidu da u culore di basa trasparente in fora à a fondu scuru, è vice versa. Fà ancu u lente di u culore scuru più ancu, assai megliu cà a foto di materiale regulare, soprattuttu per i puteri di u minus altu.
Vantaghji:
Reduce a sensazione di e luci luminose è u sguardu cecu
Rinfurzà a sensibilità di cuntrastu, definizione di a definizione di culore è clarifiche visuale
Filtrà u 100% di a radiazione UVA è UVB
Sicurezza di guida più altu nantu à a strada
Culore omogeneu à traversu a superficia di a lente
Colori di tinta ligera indoors è più scura all'aperto
Velocità di Cambiamentu veloce di scurità è di falla
Disponibile:
Indice: 1.499
COLORI: marroni chiara è chjaru
Finitu è semi-finitu