Wgallina chì invechjaà 40+, ua lente cristallina diventagiallu ènuvolosu, per via di u quale perderemu u putere di distingue e cose bellebruscamenteè culore pianu pianu. Per a mezza etàpersoneQuelli chì vedenu à traversu a lente cristallina culurata da u verde-giallu, hè relativamente difficiule d'identificà u culore rossu è u verde perchè a luce gialla diventa troppu forte. PerchèLente 1.60 UV585hè cunsideratuper migliurà a visioneperchè u rossu è u verde ponu esse visualizati chjaramente tagliendu a luce gialla.
A visibilità di a mezza età hè "Viste gialle" Paragone di viste gialle (sinistra) è viste nurmali (destra)
U giallu hè un culore cumplementariu dibluce giallacut iscapace di riequilibrà u culore.
Hè statu sviluppatu dasoprastudiu di l'ochji,Universu otticu lanciatu unlente di occhiali cumpletamente nova-Lente 1.60 UV585. Itportapersone di mezza etàvista chjara perchè hè currettasa visione sfocata attraversutagliendu a luce gialla à a lunghezza d'onda 585.Cusì a ghjenteserà impressiunatu da a so visibilità delicata è chjara.
*Elluhà a capacità di taglià selettivamente u baglioreèluce ultravioletta-visibile.
*pòmigliurà l'aspettuèportanu una vividezza schiacciante senza precedenti*1.60UV585 *Face chì e persone anziane sianu più vechjeSentitevi faciule da vede u segnale di trafficu, i luci di frenu di u veiculu è a linea bianca. Aiuta à guidà cunfortu